Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATG na hosta
#1
Imię: Artur
GG: 57587118
Funkcja, na którą składam podanie: hoster
Doświadczenie: Nigdy nie hostowałem w jakiejś większej lidze haxballa, aczkolwiek nie jestem całkowicie "zielony", ponieważ zakładałem pokoje dla zabawy (np. treningi przed konkursami, prywatnie, do gry z obcymi, znajomymi, itp.)

Uzupełnienie:
Jak wiemy na forum jedynym "prawdziwym" hostem jest BOKS, który planuje wyjechać na wakacje, także w tym okresie obowiązki hostera musieliby wypełniać moderatorzy, którzy też mają inne obowiązki. Są też admini-założyciele forum, a właściwie byli, bo Benji rzadko wchodzi na forum, a Anders tajemniczo zniknął i wciąż się nie pojawił. Dlatego też zgłaszam swoją chęć objęcia tejże posady. Na forum jestem od sierpnia 2015 i na razie nie miałem jakichś większych konfliktów prawnych. Jestem osobą aktywną na forum (zrobiłem jedynie przerwę w trakcie LGP, bo chciałem skupić się na nauce). Nie zamierzam też wyjeżdżać z domu w trakcie wakacji, także powinienem być co tydzień dostępny. Hostowanie nie jest trudnym obowiązkiem (w porównaniu z obowiązkami moderatora), dlatego powinienem się z nim poradzić. Zamierzam zakładać roomy na 15 minut przed każdym konkursem tak, aby każdy mógł spokojnie wejść i poćwiczyć przed startem konkursu. Mam też dobrą opinię jeżeli chodzi o ping: na roomach treningowych paru użytkowników (w tym ci z naszego forum) pochwaliło mnie za płynność pokoju, z kolei na konkursach często osiągam najniższe pingi ze wszystkich użytkowników. Do podania dołączam wynik testu szybkości testu, który wykonałem zaraz po zakończeniu sobotniego konkursu w Trondheim (ok. godz. 20:00). Proszę o rozpatrzenie mojego podania.

ATG

Wynik testu szybkości sieci: http://imgur.com/OKWfdct
#ThankYouOnysz
#2
Najlepszym testem jest żebyś postawił pokój konkursowy jutro na zawodach, to najlepiej pokaże czy nadajesz się na to stanowisko.
#3