Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Usprawnienie zawodów
#1
Star 
Myślę, że na ostatnich zawodach mieliśmy spore zamieszanie z organizacją było to spowodowane wysoką frekwencją 26 osób, myślę że rekordową jeśli chodzi o haxballowe skoki, co prawda na Ski-hax bywało wiecej, ale trzeba brać pod uwagę, że kilka osób skakało tam z kilkunastu graczy, a część zawodników była po prostu z łapanki Big Grin W momencie szczytowym nawet było 28 osób zarejestrowanych na Naszym forum!
Dobra jesteśmy już po krótkim wstępie, więc przechodzimy do konkretów. Każdy chyba widział, iż organizacja była w obu poprzednich konkursach kulawa i było to spowodowane nie tyle brakiem ogarnięcia ze strony administracji, co karkołomnymi zasadami.

Toteż przedstawiam Wam moie propozycje:
1. Likwidacja kwalifikacji - moim zdaniem jest to tylko strata czasu musieliśmy oddać 26 skoków, żeby wyeliminować tylko KillerPOLa ... Dużo lepszym rozwiązaniem byłoby dodanie kwoty osób, które mają odpaść w kwalifikacjach do kwoty zawodników mających odpaść po I serii summa summarum wyjdzie na to samo, a zaoszczędzony w ten sposób czas jest bezcenny.
2. Zawsze 2 pokoje na I serie - to kompletnie rozwiąże problem przy stykowej liczbe zawodników(22 do 23+), na dodatek przyśpieszy jej rozegranie oraz zredukuje ping. Oczywiście na II serie przenieślibyśmy się na jeden pokój, ale wtedy organizacja już idzie z górki.
3. Obowiązkowa obecność na forum podczas konnkursu - po co ten przepis? da to administracji ciągły wgląd na liczbę użytkowników, przez co łatwiej będzie wyeliminować fejkowanych graczy.
4. Problem haseł na pokojach - uważam, że na pokojach podczas rozgrywania I serii nie powinno być haseł, po to aby umożliwić jak najszybsze wejście spóźnialskim (chyba, że mamy doczynienia z atakiem innej strony, więc w ramach obrony będzie trzeba założyć). Na II serie polecałbym założyć hasło, żeby finałowa seria odbywało się w spokoju i bez zbędnych zakłóceń. Musicie podszkolić hosterów w zakrecie wpisywania kodów na hasła Tongue

Zapraszam do dyskusji Smile
#dobrazmiana
[Obrazek: vfxQil1.png]
#2
1 Punkt dobra myśl , a co do 2 pkt to nie widzę sensu żeby jak nie ma pełnego roma robić kolejny rom , gdyż wszyscy mieli by takie same warunki techniczne i nie mogli by narzekać , iż ktoś miał " mniejszy ping" i nie miał laga . 3 Punkt jest obowiązkiem wejścia na forum a by wejść na zawody - coś na ten temat wiesz friz . 4 Jak ma być 2 room bo full od razu to z hasłem a nie jak proponujesz bez bo ile to przekopiować hasło? Odp : brzmi nie wiele .

PS . Co organizacji mówiłeś we wstępie na pewno by lepsza była gdyby było więcej moderatorów , ale jak widać nie ma podań. A co do zasad to są , ścisle określone i należy ich przestrzegać .
Bilans podium 13 zwycięstw 7 drugich miejsc 11 trzecich miejsca bez konkursòw drużynowych .Rekord życiowy (oficjalny) 242.5 m Planica 
[Obrazek: 1LPnXqb.png]

#3
No to pora zdecydować, albo są kwalifikacje, albo nie, bo ostatnio każdy był przekonany, że skaczemy jak zwykle.(bez kwali) W ogóle w regulaminie nawet nie jest napisane jaki jest warunek, aby kwalifikacje się odbyły, już nie wspominając ile osób odpada po I SERII, bo np ja tego nigdy nie wiedziałem. Big Grin
Z tymi roomami też kiepsko wyszło, bo pierwszy raz odkąd tu jestem to był drugi potrzebny. Ja bym proponował zrobić coś na wzór prawdziwych skoków. Stała liczba uczestników I serii, dajmy na to 20 osób to liczba miejsc do startu w I serii konkursowej, jeśli będzie więcej osób to odbywają się kwali i odpada nadwyżka tej liczby. Jak mniej niż 20 to wiadomo, że bez kwali. Oczywiście te 20 to tylko przykładowa liczba tych miejsc.
Przydałoby się też poinformować nas ile osób odpada po I seri konkursowej, wiem że to zależne od frekwencji i właśnie napiszcie to gdzieś.
Hasło jestem za, ale w trakcie i żeby było podawane na roomie, bo potem problem macie żeby wysłać tym co chcą wejść na room. Już kilkukrotnie tak było Tongue
Z tymi potwierdzeniami też jestem za, bo to zaniedbujecie. Konsekwentnie albo wcale, ostatnio się 20 minut prosiłem abyście wyrzucili z pokoju fejka Naaty :x. Wyznaczcie osobe do pilnowania tego, będzie prościej.
[Obrazek: VpUYqBr.png]
#4
(02-07-2017, 00:31)BOKS napisał(a): 1 Punkt dobra myśl , a co do 2 pkt to nie widzę sensu żeby jak nie ma pełnego roma robić kolejny rom , gdyż wszyscy mieli by takie same warunki techniczne i nie mogli by narzekać , iż ktoś miał " mniejszy ping" i nie miał laga . 3 Punkt jest obowiązkiem wejścia na forum a by wejść na zawody - coś na ten temat wiesz friz . 4 Jak ma być 2 room bo full od razu to z hasłem a nie jak proponujesz bez bo ile to przekopiować hasło? Odp : brzmi nie wiele .

PS . Co organizacji mówiłeś we wstępie na pewno by lepsza była gdyby było więcej moderatorów , ale jak widać nie ma podań. A co do zasad to są , ścisle określone i należy ich przestrzegać .

1) Pierwszy punkt jest najistotniejszy i dobrze, że się w nim zgadzamy;
2) Tylko, żeby nie było takich sytuacji jak na poprzednim konkursie, że zarejestrowanych na forum było 28 użytkowników, a drugi pokój pojawił się po kwadransie, przez co dwóch zawodników uciekło;
3) Na drużynówce słabo było to widać, bo Gajek wszystkich od siebie fejkował, a ktoś inny podszywał się pod Naate;
4) "Nie wiele" jest pojęciem względny, ale jak się zostanie przy koncepcji, że drugi pokój dopiero jak pierwszy full to rzeczywiśnie nie ma to dużego znaczenia.
[Obrazek: vfxQil1.png]
#5
2 roomy? Ok, ale żeby nie było tak, że część wbija tutaj, inni na drugi i się robi zamieszanie. Postawić 2, jeden OFICJALNY, drugi uzupełniacz, oczywiście ten drugi z hasłem. Jak się zapełni 1 to założyć hasło i przekierować ludzi na drugi, podając wtedy im hasło. Jak nie będzie full, to ten drugi zamknąć i wszyscy na jednym. Tylko błagam róbcie te roomy z 10-15 minut przed zawodami żeby mieć czas na ogarnięcie. Smile
[Obrazek: VpUYqBr.png]
#6
(02-07-2017, 00:31)BOKS napisał(a): 1 Punkt dobra myśl  , a co do  2 pkt to nie widzę sensu  żeby jak nie ma pełnego roma robić kolejny rom , gdyż wszyscy mieli by takie same warunki techniczne i nie mogli by narzekać , iż ktoś miał " mniejszy ping"  i nie miał laga . 3 Punkt jest obowiązkiem wejścia na forum a by wejść na zawody - coś na ten temat wiesz friz . 4 Jak ma być 2 room  bo full od razu to z hasłem a nie jak proponujesz bez bo ile to przekopiować hasło? Odp : brzmi nie wiele .  

PS . Co organizacji mówiłeś  we wstępie na pewno by lepsza była gdyby było więcej moderatorów , ale jak widać nie ma podań. A co do zasad  to są , ścisle określone i należy ich przestrzegać .

Zgadzam się z Boksem.
#7
Donald ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale na forum jest taki przepis, "system kwalifikacji jest rozgrywany wówczas, gdy liczba uczestników konkursu przekracza 25 osób, jeśli jest ona mniejsza niż owa grupa, to automatycznie wszyscy uczestniczą w pierwszej serii bez konieczności kwalifikowania się".
Odnośnie pomysłów, punkt 1 jest napewno dobry, po co kwalifikacje przy 26 osobach.
Punkt nr 2 jest troche bez sensu, 2 room tak, ale gdy nie będzie już slotów na pierwszym.
Punkt nr 3, to jest to na co czekałem. Nawet gdy ktoś będzie próbował fejkować, to nie dostanie tego potwierdzenia, bo nie będzie go na forum (no chyba że komuś bardzo zależy i poda swoje konto innej osobie, ale to też się da rozwiązać, bo zazwyczaj numery IP są zupełnie inne)
4. Myśle, że doszliśmy do takiego momentu, gdzie pierwszy room już będzie zapełniany, co za tym idzie, zawsze mimo wszystko będzie ten drugi do którego jest podane hasło.
#8
(02-07-2017, 01:10)Donald Tmoderator napisał(a): [quote pid='9975' dateline='1486422656']
 pora zdecydować, albo są kwalifikacje albo nie, bo ostatnio każdy był przekonany, że skaczemy jak zwykle.(bez kwali) W ogóle w regulaminie nawet nie jest napisane jaki jest warunek, aby kwalifikacje się odbyły, już nie wspominając ile osób odpada po I SERII, bo np ja tego nigdy nie wiedziałem. Big Grin
Cytat:Z tymi roomami też kiepsko wyszło, bo pierwszy raz odkąd tu jestem to był drugi potrzebny. Ja bym proponował zrobić coś na wzór prawdziwych skoków. Stała liczba uczestników I serii, dajmy na to 20 osób to liczba miejsc do startu w I serii konkursowej, jeśli będzie więcej osób to odbywają się kwali i odpada nadwyżka tej liczby. Jak mniej niż 20 to wiadomo, że bez kwali. Oczywiście te 20 to tylko przykładowa liczba tych miejsc.
Przydałoby się też poinformować nas ile osób odpada po I seri konkursowej, wiem że to zależne od frekwencji i właśnie napiszcie to gdzieś.
Hasło jestem za, ale w trakcie i żeby było podawane na roomie, bo potem problem macie żeby wysłać tym co chcą wejść na room. Już kilkukrotnie tak było Tongue
Z tymi potwierdzeniami też jestem za, bo to zaniedbujecie. Konsekwentnie albo wcale, ostatnio się 20 minut prosiłem abyście wyrzucili z pokoju fejka Naaty :x. Wyznaczcie osobe do pilnowania tego, będzie prościej.

Tylko zeby wyznaczyc to trzeba miec kogo ,jak pisalem za mala liczba osob nadajacych sie i chcacych byc moderatorem .A wiadomo moderator tez osoba i tez moze jej  nie byc jak w sobotnim konkursie a wtedy all czynosci na 1/2osoby to za duzo 
Bilans podium 13 zwycięstw 7 drugich miejsc 11 trzecich miejsca bez konkursòw drużynowych .Rekord życiowy (oficjalny) 242.5 m Planica 
[Obrazek: 1LPnXqb.png]

#9
Ja jestem zgodny, co do powyższych zapisów, lecz nie do końca.
Pierwszy punkty - system kwalifikacji jest nakreślony wyraźne i dopracowany na różne przypadki. W rzeczywistości, gdy na starcie jest pięćdziesięciu dwóch zawodników, to też w kwalifikacjach odpada jedynie dwójka.
Drugi punkt - nie zawsze będą potrzebne dwa pokoje i nie ma co tworzyć od razu dwóch. Jednakoż ważne, żeby ustalić, kto w razie potrzeby ma postawić kolejny pokój i wykonać to natychmiastowo.
Trzeci punkt - zainicjowany przez zarząd.
Czwarty punkt - też nie preferuję haseł podczas konkursu, ale niestety, czasem są wskazane.
#10
(02-07-2017, 18:06)Anders Jacobsen napisał(a): Pierwszy punkty - system kwalifikacji jest nakreślony wyraźne i dopracowany na różne przypadki. W rzeczywistości, gdy na starcie jest pięćdziesięciu dwóch zawodników, to też w kwalifikacjach odpada jedynie dwójka.

To jak kasujemy oficjalnie te kwalifikacje?
[Obrazek: vfxQil1.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości