05-12-2017, 18:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-14-2017, 11:41 przez Anders Jacobsen.)
W niedzielę 14 maja odbędzie się festyn z okazji drugiej rocznicy założenia ligi i forum SNH. W ten dzień, podobnie jak przed rokiem, zarząd forum postanowił sprawić całemu społeczeństwu forum benefis. Główną atrakcją, poza sprawdzianem wiedzy o naszym forum, w postaci teleturnieju, będzie ,,triatlon sportowy'' - pojedynek pomiędzy zarządem SNH a użytkownikami. Kto okaże się lepszy w takim starciu?
Przypuszczalny plan gier:
1.SKOKI NARCIARSKIE
2.TELETURNIEJ ,,MILIONERZY''
Zarząd vs Użytkownicy:
1.SIATKÓWKA
2.ŻUŻEL
3.PIŁKA NOŻNA
Opis gier:
1.SKOKI NARCIARSKIE - podobnie, jak w przypadku Świątecznego Pucharu Króla, zawodnicy będą rywalizować w parach. W każdej z nich zawodnicy oddają po dwa skoki na obiekcie - wygrywa osoba, której skok będzie najdłuższy (w przypadku remisu, liczy się drugi skok). Osoba, która wygra awansuje do następnej fazy. Skocznie będą wybierane przez obu zawodników, spośród trzech, które zaproponuje organizator. W zależności, od liczby zawodników, fazą początkową turnieju będą ćwierćfinały (osiem osób).
2.TELETURNIEJ ,,MILIONERZY" - zasady podobne, jak w przypadku słynnej gry telewizyjnej. Liczba gier - 3. Uczestnika każdej z nich wyłonią eliminacje, które potrwają chwilę, a zaszczyt siądnięcia na fotelu gracza przypadnie graczowi, który jako pierwszy poprawnie rozwiąże zagadnienie. Gra składać będzie się z dwunastu pytań. Do każdego z nich, gracz dostanie cztery warianty odpowiedzi - czas na zastanowienie będzie wynosił ok. 25 sekund. Po czym zawodnik wybiera jeden z wariantów. Jeżeli wybierze poprawny - przechodzi do następnego pytania, jeżeli błędny - odpada z gry. Zawodnik ma do dyspozycji trzy koła ratunkowe: 1.,,pół na pół" - losowo odrzucone zostaną dwa błędne warianty. 2.,,telefon do przyjaciela" - gracz wybierze jednego z użytkowników, będącego wówczas na pokoju, o pomoc wybraniu odpowiedzi. 3.,,publiczność'' - zgromadzeni na pokoju użytkownicy będą wybierać, który wariant jest poprawny ich zdaniem. Główną nagrodą będzie anulowanie wszelkich kar, które posiadać będzie zwycięzca, a także nadanie immunitetu przez najbliższy miesiąc (czerwiec). Grę prowadzić będzie: Anders Jacobsen.
3.SIATKÓWKA - mecz siatkówki na mapie 2D. Spotkanie toczyć będzie się do trzech wygranych setów. W każdym wynik do 25-ciu, przy dwóch punktach przewagi. Walka toczyć się będzie w systemie 1 vs 1. Do każdego z setów desygnowany będzie jeden gracz, zarówno z drużyny ,,Zarządu'', jak i drużyny ,,Użytkowników''. W trakcie set możliwa będzie jedna zmiana zawodnika.
4.ŻUŻEL - druga gra z cyklu ,,Zarząd vs Użytkownicy". Mecz żużlowy na zasadach obowiązujących w rodzimej Ekstralidze. 15-ście biegów. Starty wedle ułożonego w dniu zawodów programu. Drużyna ,,Użytkowników'' będzie się składać z siedmiu graczy, natomiast ekipa ,,Zarządu'' z liczby będących wówczas na pokoju moderatorów + kilku graczy wytypowanych z grona użytkowników. Regulamin niczym w polskiej lidze żużlowej: możliwe rezerwy taktyczne przy sześciu punktach starty do rywala, typowanie biegów nominowanych (14. i 15.), dodatkowo w trakcie gry możliwe dwie zamiany pól startowych. Sędzia główny zawodów: Anders Jacobsen.
5.PIŁKA NOŻNA - mecz na mapie big lub huge. Dwie połowy po 20 minut, ze zmianą stron. Liczba zawodników: 3 vs 3 lub 4 vs 4, w zależności od liczby graczy z zarządu. W drużynie Użytkowników możliwe będą nielimitowane zmiany (hokejowe).
Start festynu o godzinie 15:30.
Przypuszczalny plan gier:
1.SKOKI NARCIARSKIE
2.TELETURNIEJ ,,MILIONERZY''
Zarząd vs Użytkownicy:
1.SIATKÓWKA
2.ŻUŻEL
3.PIŁKA NOŻNA
Opis gier:
1.SKOKI NARCIARSKIE - podobnie, jak w przypadku Świątecznego Pucharu Króla, zawodnicy będą rywalizować w parach. W każdej z nich zawodnicy oddają po dwa skoki na obiekcie - wygrywa osoba, której skok będzie najdłuższy (w przypadku remisu, liczy się drugi skok). Osoba, która wygra awansuje do następnej fazy. Skocznie będą wybierane przez obu zawodników, spośród trzech, które zaproponuje organizator. W zależności, od liczby zawodników, fazą początkową turnieju będą ćwierćfinały (osiem osób).
2.TELETURNIEJ ,,MILIONERZY" - zasady podobne, jak w przypadku słynnej gry telewizyjnej. Liczba gier - 3. Uczestnika każdej z nich wyłonią eliminacje, które potrwają chwilę, a zaszczyt siądnięcia na fotelu gracza przypadnie graczowi, który jako pierwszy poprawnie rozwiąże zagadnienie. Gra składać będzie się z dwunastu pytań. Do każdego z nich, gracz dostanie cztery warianty odpowiedzi - czas na zastanowienie będzie wynosił ok. 25 sekund. Po czym zawodnik wybiera jeden z wariantów. Jeżeli wybierze poprawny - przechodzi do następnego pytania, jeżeli błędny - odpada z gry. Zawodnik ma do dyspozycji trzy koła ratunkowe: 1.,,pół na pół" - losowo odrzucone zostaną dwa błędne warianty. 2.,,telefon do przyjaciela" - gracz wybierze jednego z użytkowników, będącego wówczas na pokoju, o pomoc wybraniu odpowiedzi. 3.,,publiczność'' - zgromadzeni na pokoju użytkownicy będą wybierać, który wariant jest poprawny ich zdaniem. Główną nagrodą będzie anulowanie wszelkich kar, które posiadać będzie zwycięzca, a także nadanie immunitetu przez najbliższy miesiąc (czerwiec). Grę prowadzić będzie: Anders Jacobsen.
3.SIATKÓWKA - mecz siatkówki na mapie 2D. Spotkanie toczyć będzie się do trzech wygranych setów. W każdym wynik do 25-ciu, przy dwóch punktach przewagi. Walka toczyć się będzie w systemie 1 vs 1. Do każdego z setów desygnowany będzie jeden gracz, zarówno z drużyny ,,Zarządu'', jak i drużyny ,,Użytkowników''. W trakcie set możliwa będzie jedna zmiana zawodnika.
4.ŻUŻEL - druga gra z cyklu ,,Zarząd vs Użytkownicy". Mecz żużlowy na zasadach obowiązujących w rodzimej Ekstralidze. 15-ście biegów. Starty wedle ułożonego w dniu zawodów programu. Drużyna ,,Użytkowników'' będzie się składać z siedmiu graczy, natomiast ekipa ,,Zarządu'' z liczby będących wówczas na pokoju moderatorów + kilku graczy wytypowanych z grona użytkowników. Regulamin niczym w polskiej lidze żużlowej: możliwe rezerwy taktyczne przy sześciu punktach starty do rywala, typowanie biegów nominowanych (14. i 15.), dodatkowo w trakcie gry możliwe dwie zamiany pól startowych. Sędzia główny zawodów: Anders Jacobsen.
5.PIŁKA NOŻNA - mecz na mapie big lub huge. Dwie połowy po 20 minut, ze zmianą stron. Liczba zawodników: 3 vs 3 lub 4 vs 4, w zależności od liczby graczy z zarządu. W drużynie Użytkowników możliwe będą nielimitowane zmiany (hokejowe).
Start festynu o godzinie 15:30.