Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin
#1
Regulamin dotyczący forum
Sposób zachowania się na forum jest oparty na ogólnych zasadach netykiety.
Każdy z użytkowników winien odnosić się z szacunkiem do współużytkowników. 
Wszelkie treści obraźliwe, dyskryminujące i urażające uczucia i poglądy innych graczy nie będą tolerowane i w sposób bezpardonowy piętnowane, jak i karane. 
Aby uniknąć tego typu zachowań na forum powinno się unikać otwartych dyskusji na tematy dalej oddalone od tematyki forum jak chociażby religia, polityka, czy inne wątki, które mogą sprowokować niechciane kontrowersje. 
Na forum nie należy stosować treści erotycznych, wulgarnych i niezgodnych z normami społecznymi. Wszyscy gracze mają równe prawa, jak i obowiązki, bez względu na przynależność grupową. 
Opcje czatu (shoutboxu) służy wymianie krótkich zdań i wypowiedzi; nie należy używać tam spamu -  takie zachowania będą ostro piętnowane lub nawet karane. Każdy z użytkowników może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto, z którego będzie korzystał. Posiadanie wielu profili, czyli tzw. multikont skończyć się może stałym usunięciem z forum. 
Użytkownik, który będzie nieobecny przez dłuższy okres czasu powinien ustawić wzmiankę w swoim profilu, albowiem graczy, których nieobecność rozciąga się na spory okres czasu (np. miesiąc) administracja usuwa z forum.
Użytkownik może posiadać własną wersję sygnatury np. w postaci pliku graficznego, jednakże nie może być on większy niż rozdzielczość 400x200.
Gracz korzysta z własnej nazwy konta - nie może być ona powielana przez innych użytkowników. Nie dopuszczalne są zmiany nazwy użytkownika w przyszłości. W przypadku chęci zmiany, użytkownik stosuje apel do zarządu o zmianę nazwy. Edycja może zostać dokonana jedynie przed rozpoczęciem, a po zakończeniu poszczególnych cyklów.
Aby uczestniczyć w zawodach, gracz musi osobiście zalogować się na forum i uruchomić podany na czacie link - udostępnianie linków do pokoju gry poprzez inne, poza forumowe komunikatory, nawet graczom, którzy aktywnie prezentują się na forum, jest niedozwolone - może się skończyć karą dla osoby, która ów link udostępnia. W przypadku, gdy organizatorzy konkursu poproszą o potwierdzenie przez zawodnika udziału w konkursie, poprzez wpis na shoutboxie forum, gracz winien niezwłocznie ustosunkować się do prośby. Nie wykonanie zaleceń może skutkować wykluczeniem z zawodów.
Czy dana sytuacja podbiega pod łamanie regulaminu decyduje administrator lub moderator.
Wszelakie działania nie służące dobru forum takie jak: reklamy, propagowanie innych przedsięwzięć nie powiązanych z forum, jak również wszystkie wyżej wymienione występki są karane wedle taryfikatora:
Pojedyncze, drobne uchybienia (przeklinanie, spam) - 10-30%
Reklamy, powtarzające się niestosowne zachowanie - 30%
Obrażanie współużytkowników, łamanie regulaminu z premedytacją - 30%-60%
W szczególnych przypadkach administracja i moderacja forum nie jest zobowiązana do ścisłego oceniania uchybień na podstawie taryfikatora.
W przypadku, gdy osoba, na którą nakładane zostały kary, pozostanie przez okres roku bez konfliktów prawnych i sankcji procentowych, wszystkie kary procentowe, znajdujące się na jego koncie mogą zostać anulowane. Zarząd będzie miał możliwość dokonania amnestii, na skutek złożenia odpowiedniego podania przez osobą zainteresowaną, której dotyczy proces. (Ust. z dnia 12.12.2018)
W przypadku, gdy użytkownik, który został zbanowany permanentnie (na okres nieokreślony), wykazuje autentyczną chęć poprawy, a także będąc zawieszonym, nie łamie regulaminu w inny sposób na forum oraz w strefie około forumowej, może ubiegać się o abolicję, tj.odstąpienie od wykonywania wyroku. Ewentualna amnestia jest możliwa wyłącznie po spełnieniu czynników, takich jak: odbycie kary banicji przez okres minimum roku (w skrajnych przypadkach minimum dwóch lat) oraz uiszczeniu kaucji abolicyjnej w kwocie określonej przez Zarząd Główny forum, która przeznaczona zostanie na funkcjonowanie forum. O możliwości zastosowania amnestii decyduje każdorazowo Zarząd forum, w oparciu o czynniki zachodzące w konkretnym przypadku. (Ust. z dnia 27.11.2023)



Regulamin dotyczący haxballa
Podczas zawodów każdy z graczy zobowiązuje się do prawidłowego postępowania - wszelkie prośby, jak i kierunki, które administratorzy pokoju nakazują powinny być wykonywane przez pozostałych współgraczy bez oporów. 
W trakcie trwania gry zawodnicy będą ,,obsługiwani'' przez osoby wyznaczone (ustawiane na belkę itp.).
Podczas skoku zawodnik, który zasiadł na belce może wziąć rozbieg w dowolnym odstępie od progu, jednakże nie może odstępować ( w sposób znaczny) rozbiegu. Gdy zawodnik ruszył już w stronę progu nie może się zatrzymać -  takie zachowanie nie jest dopuszczalne i grozi dyskwalifikacją. Skok zostaje zaliczony, gdy piłka całym obwodem przekroczy linię graniczną progu - w przypadku, gdy piłka będzie jeszcze w zasięgu zawodnika znajdującego się na progu - jak również, gdy zawodnik ponownie ruszy piłkę po oddaniu skoku - skok nie jest zaliczany i następuje dyskwalifikacją. 
Jeżeli zawodnik tuż przed swoją próbą będzie miał problemy techniczne - będzie miał problemy z wysokim pingiem i lagami, może to zgłosić administracji, wtedy jest opcja, aby przesunąć próbę tegoż oto zawodnika na koniec kolejki. W przypadku, gdy zawodnik dostanie laga podczas wybicia z progu - nie przysługuje mu powtórka. Jeżeli jednak gracz, którego obarczą lagi już na rozbiegu, wykona ruchy niedozwolone tj. cofanie się lub zatrzymanie po ruszeniu w kierunku progu, to organizacja może zezwolić na powtórzenie próby (o ile nie miało miejsce wybicie z progu). W szczególnych sytuacjach, gdy lag będzie spowodowany nie z winy zawodnika, a będzie to wynikało z zawieszenia pokoju dla całości gry, wówczas zawodnikowi przysługuje prawo do ponownego oddania skoku (nie jest natomiast do tego zobowiązany i może zaakceptować pierwotną próbę).
Po ogłoszeniu wyników poszczególnej serii zawodnik, który nie uzyskał awansu może opuścić grę, jednak jeżeli organizatorzy nie znajdą przeciwwskazań, to może ona brać udział w zawodach w roli obserwatora. 
Podczas zawodów umiejętnie i w sposób oszczędny korzystamy z czatu. Nie należy używać rozległego spamu - takie zachowania też mogą mieć konsekwencje. 
Ocenę odległości skoku oceniają wyznaczone do tego osoby, reszta graczy nie wyznaczona do tego, powinna się wstrzymać. Pomiar odległości dokonywany jest poprzez odmierzenie środka piłki od środka linii-metromierza. Odległości mierzone są w oparciu o proporcje poszczególnych skoczni (które mogą się różnić w zależności od obiektu, a także od perspektywy sprzętu czy kamery gry) - z notacji proporcjonalnej dokonuje się zaokrągleń w pomiarach - są one na zasadzie ,,do bliższej", czyli do której odległości bliżej jest proporcjonalnemu pomiarowi, taką się przyjmuje jako oficjalną. 


Wiadomości w tym wątku
Regulamin - Anders Jacobsen - 05-17-2015, 19:35

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości